4 sen senast

Här under ser ni fyra bilder, alla tagna sen senaste jag skrev här! På torsdagen efter skolan bar det av på roadtrip till Halmstad och jag fick bland annat ätit väääärldens godaste glass på Riccardos, himla bra eftermiddagen! På fredagen åkte jag och Olivia ner till stan för en fredagsfika efter skolan. Vi hann även sitta en stund vid havet och njuta av lite sol vilket va underbart! Jag spenderade även kvällen vid havet där jag åt och hade det mysigt! På lördagen jobbade jag och åkte sedan direkt ner till "Notes for peace" här i stan, väldigt trevligt med en liten konsert en lördagskväll. Somnade sedan gott jämte bästis, hann sova i några timmar och sen bar det av för en heldag på Liseberg! Man blir som ett barn varje gång man är där och vi hade det väldigt roligt!
Men nu är det måndag igen och tillbaka till vardagen. Tror dock det kommer bli en ganska bra vecka. Ska hålla en kickoff, börja dansa igen och ha min första dag på mitt nya jobb som dansinstruktör, spännande! Kraaaam!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0