Fullspäckat!

Herregud va denna veckan är fullspäckad, vet inte om jag kommer vara hemma en endaste gång! Igår var jag ledig men ställde klockan för att göra lite ärenden på stan. Kom sedan hem, började packa lite innan jag träffade R! Gick sedan hem till Olfen och fixade lite inför kvällen då vi hade överrasknings sleepover för Lisa som fyllt 18. Vi åt massa gott, snackade och skrattade i mängder, så fantastiskt mysigt! Vakande hos Linda idag, åt frukost och körde sedan hem! Har precis packat en del och tagit mig en dusch. Nu väntar jobb dagar, personalfest och övernattning i Falkenberg innan jag och bästis sätter oss på flyget mot varmare breddgrader, sååå taggad!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0