Söndag och redo för veckan!

Hejsan på er! Jag har kommit tillbaka till skolan och blivit så gott som frisk. Fortfarande en irriterande hosta kvar som nu även lett till att ett muskelfäste i ryggen har gått, så hostande och haltande är jag men att febern är över är underbart!
Helgen har för mig gått i en radande fart. Jag startade helgen med lite kräftskiva i fredag och sedan kollade jag även när tjejerna spelade fotboll, till det fick jag lite sällskap vilket va väldigt mysigt. Sov bort nästan hela lördagen då jag varit chaufför natten innan. Åt lördagsmiddag med familjen och fick även denna kväll sällskap, vi kollade på film och hade fet mysigt innan jag somnade fram emot 5-tiden. Även idag sov jag alltså länge och nu ikväll har jag hängt med bästis. Ätit vid havet och catchat upp om de senaste dagarna, hon är allt bra min bästa Olivia!!!
Nu har jag precis kommit ut ur duschen, ska lägga en ansiktsmask och sedan hoppa ner i sängen, är oerhört trött. Godnatt fina ni!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0