Föööör bra!

Anledningen till att jag knappt bloggar är för att allt är för bra! Jag jobbar på för fullt och all min lediga tid går åt till att hitta på allt vad jag vill! Jag har sen sist varit på Tylösand och festat på afterbeachen, haft en stranddag med bästis, tagit kvällsdopp och ätit vid havet, haft mysiga kvällar på altanen och igårkväll va det utgång som gällde, pingisklubben och gud va kul jag hade. Har en ledig dag idag och bestämde mig för att startade dagen på Juiceoyoga där jag köpte med juice till mig o bästis, hängde med henne ett tag, gjorde ett ärende på banken och nu har jag nyss tvättat bilen. Effektiv dag, javisst! Nu ska jag hoppa in i duschen, har lite planer för kvällen och tror det kan bli väldigt bra. Kram på eeeerrrr!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0