Fredag och lördag!

Asså åhhh, jag hade en sån bra gårdag! Jag och Olivia åkte upp till Göteborg och Partille cup strax efter 10. Vi kollade när RIK spelade sina matcher och hann även med att små kolla på lite andra matcher. En mysig lunch på stan hann vi även med innan vi rullade hem mot Varberg igen. Chillade lite hemma innan jag började göra mig iordning. Vid nio tiden åkte jag och Olivia nämligen ner till Halmstad för att fira Hannes 18årsdag med fest. En himla rolig kväll blev det och jag somnade som en stock vid tre. Idag sov jag länge och har knappt flyttat mig ur sängen. Gick precis och pressade lite egen juice som jag nu ska njuta av framför ett avsnitt OITNB. Ikväll blir det grillkväll med släkten och mycket mer än så har jag inte planerat. Hoppas ni också haft en bra start på helgen, kraaaam!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0