Ledig måndag!

Idag hade jag en ledig dag! Vakande sent, gjorde lite ärenden på stan innan jag va hemma och åt lunch med pappsen. Åkte nästan direkt efter det ner till gymmet för ett gympass, va helt död när jag började röra mig hemåt. Efter en dusch och lite mellis blev jag oerhört uttråkad och fick då för mig att rensa hela min byrå, så det är det hela eftermiddagen o kvällen har gått till. Det va behövligt vill jag lova så nu känns det lite extra bra. Grillade pizza rill kvällsmat o har precis ätit lite jordgubbar till efterrätt. Nu väntar en film i sängen innan jag släcker lampan för kvällen, imorgon väntas det jobb igen. 5 dagar till nästa ledighet, och då händer det roliga saker vill jag lova, kraaaam!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0