Midsommardagen!

Gud vad det känns som att alla mina dagar flyter ihop. Kommer knappt ihåg vad jag har gjort, men ska försöka att återberätta lite! Jag va ledig i måndags och tisdags, så tränade jag bland annat, va i Falkenberg och kollade när Lisa tävlade samt hade spontan sleepover med bästis. I onsdags började jobbet och jag lärde mig stänga, efter det åkte jag direkt ner till bion där jag såg The Conjuring 2, galet läskig! Har nu jobbat fyra dagar i streck, men det hejdade inte mig ifrån att fira lite midsommar igår! Jag Lisa Linda och Olivia åt middag här innan de trillade in lite killar. Vi hade det väldigt trevligt, lekte lekar och hade det mysigt! Somnade vid 3 och va inte jättepigg när jag rullade mot Falkenberg imorse. Därför ligger jag redan nerbäddad i sängen och ska nog snart ta och sova. Hoppas ni haft en bra midsommarhelg, kraaaaam!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0