Sommarlov!!!!!

De senaste dagarna utan bloggning har gått till att slutföra det sista utav tvåan på gymnasiet, hänga med kompisar och träna! Igår var den efterlängtade dagen kommen, vi fick sommarlov!!! Startade dagen med påskbergsskolans skolavslutning följt av min egen avslutning! Åkte hem, åt somrig lax till middag och sen hängde jag med Olfis. Vi sextiden va vi hos Lisa där även Linda var. Vi fyra åt trerätters, drack gott och laddade inför kvällen. Först festade vi med teknikarna men tog oss sedan bort mot en annan fest. Landade hemma vid 3-tiden efter att ha stått ute och snackat ett långt tag, somnade då gott jämte bästis! Vi vaknade sent idag, åt frulle och gick och la oss igen. När hon åkte hem gick jag ut på en PW för att jag kände att det behövde hända något haha. Nu är jag hemma, ska äta kvällsmat och den får vi se vad som händer ikväll, kram! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0