Söndagkväll!

Hejsan! Igår jobbade jag ett riktigt långt pass. Va till en början mycket att göra men sen trappade folket av och jag och kollegorna kunde i lugn och ro kolla fotbollen, ett sånt arbetspass kan man inte klaga på! Körde sen hem för släktkalas där vi firade mig i väldigt mycket efterskott, supermysigt! Idag tog jag en välbehövlig sovmorgon, hängde med Johan och Felicia ett tag och sen kom Olivia hit. Vi två tog en spontan sväng till gymmet där vi körde ett riktigt rufft pass och båda va helt döda när vi steg ut därifrån. Vad har annars hänt ikväll? Jag har tagit en lång dusch, ätit grillar samt bokat en resa med bästis. Ja, bättre avslut på dagen kunde man inte fått. Nu dka jag kolla OITNB, kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0